Monday, 13 October 2014

Appreciate everything.



Rasa tertusuk.

Setiap orang nak partner yang serba serbi cukup. 

Kalau boleh, ciri-ciri yang kita berangan semua nak kena ada.

Tapi tu semua kan kuasa Allah,

Siapa kita nak menolak takdir.

" Sibuk sangat nak yang sempurna. Sedangkan kita pon biasa-biasa je "

Nak yang terbaik, kena lah jadi yang terbaik.

Cuba lah. Cuba. Ye mengaku, aku memang nak seseorang yang sempurna.

Impossible kan?

Tapi tu lah. Aku pon belum cukup sempurna.

Tak pe. Boleh belajar.

Slow slow.

Sekarang yang ada ni pon dah cukup sempurna. Terima kasih.

Learn to appreciate what you have. 

Bersyukur.


No comments:

Post a Comment